.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد: در سياست مي‌مانم

احمدي نژاد در توضيح تغييراتي در دوره هفت ساله رياست جمهوري اش ايجاد شده گفت: موانع بي‌شمار و حتي بيش از انتظار من وجود داشتند اما به‌هرحال من براي پيشبرد مفهوم عدالت و انصاف مصمم‌تر هستم.

روزنامه ابتکار نوشت:

رئيس جمهور اسلامي ايران که در چندماه گذشته بحث آينده سياسي اش دستمايه تحليل ها، شايعه سازي‌ها و گزارش‌هاي رسانه‌ها و فعالان سياسي داخلي و خارجي بوده است، گفت که «به درخواست ديگران در سياست مي‌ماند». جمله اي که بدون ترديد در روزهاي آينده مورد تحليل، تفسير و حتي انتقاد نيز قرار خواهد گرفت.

باربارا اسلاوين خبرنگار پايگاه خبري آمريکايي ال مانيتور طي گفت وگو با رئيس‌جمهور اسلامي ايران، ديدگاههاي او را در باره مسائل ايران و جهان سوال کرد.

رئيس جمهور در پاسخ به اين سئوال که آيا وضع ايرانيان بعد از به روي کار آمدن شما بهتر از سابق شده است؟ گفت: وضعيت مردم بهتر شده و ميانگين درآمدها افزايش يافته است.فاصله طبقاتي در بين ايرانيان به شدت کاهش يافته و کشور خيز علمي و فني بسيار بزرگي را برداشته از جمله آن‌که موفق به قرار دادن دو ماهواره در مدار زمين شده است. ايران هم اکنون بيش از 96درصد نيازهاي دارويي خود را توليد مي‌‌کند و صادرات غير نفتي‌اش نيز هفت برابر افزايش يافته است.

احمدي نژاد در توضيح تغييراتي در دوره هفت ساله رياست جمهوري اش ايجاد شده گفت: موانع بي‌شمار و حتي بيش از انتظار من وجود داشتند اما به‌هرحال من براي پيشبرد مفهوم عدالت و انصاف مصمم‌تر هستم.نمي‌گويم که کاملاً موفق بوده‌ام اما به شدت تلاش کرديم تا وضعيت را بهبود دهيم الان نيز کارهاي صورت گرفته کنوني بد نيستند.

رئيس جمهور که کمتر از يک سال ديگر به پايان رياست جمهوري خود زمان دارد در پاسخ به اين سئوال که آينده سياسي خود را بعد از انتخابات رياست جمهوري سال بعد چگونه مي‌بينيد؟ گفت: به‌خاطر درخواست ديگران در عالم سياست باقي خواهم ماند. نمي‌توانم از عالم سياست دور باشم و هر جا که من هستم، سياست نيز به دنبالم مي‌آيد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی ایمانی 8 مهر 1391
آقا جان ، افزایش شدید قیمتها باعث شده است که سرمایه داران و یا به عبارت بهتر کسانی که دارای مال و منال می باشند دارای سرمایه بیشتری گردند و قشر کم درآمد برای دستیابی به یک رفاه نسبی و حتٌی خرید مایحتاج اولیه زندگی خود فاصله بیشتری پیدا کنند ، آنوقت چگونه ریاست محترم جمهور اعلام میدارند که فاصله طبقاتی در کشور کمتر شده است . در دوران ریاست ایشان تعداد اتومبیلهای صدها میلیون تومانی و ساختمانهای چند میلیارد تومانی به شدّت افزایش پیدا کرده است و از طرف دیگر تعداد خانواد هائی که حتّی توان خرید یک کیلو گوشت را ندارند افزایش پیدا کرده است .
البته می توان گفت در قسمتی از اجتماع فاصله طبقاتی کاهش پیدا کرده است و آنهم این است که طبقات متوسط جامعه نیز تبدیل به طبقه کم درآمد شده اند و فاصله طبقاتی بین این دو گروه بسیار کم و از بین رفته است .
ایمان 9 مهر 1391
جناب احمدی نژاد همه هنرش توزیع عادلانه فقر بین مردم است و الحق که توفیق زیادی در این مسیر کسب کرده اند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.